Πίνοντας καφέ με «φήμη»..

Τη σημερινή εποχή, που οι έννοιες Specialty Coffee – Third Wave Coffeeshop – micro Roastery, έχουν γίνει χαρτοπόλεμος, μεταξύ των άνθρωπων της αγοράς του καφέ στην Ελλάδα, αν το σκεφτούμε πιο προσεκτικά θα καταλήξουμε στο συμπέρασμα, οτι κάποιοι έχουν σχεδιάσει την γευστική εμπειρία ενός καφέ, πριν καν τον δοκιμάσει ο καταναλωτής.

Στα ιταλικά η τακτική αυτή λέγεται: “Si mangia prima con la testa, poi con gli occhi, e dopo con la Bocca“, δηλαδη «Τρώμε πρώτα με το μυαλό, στη συνέχεια, με τα μάτια, και, τέλος, με το στόμα».

Mod Bar

Μετά από μια σχετική έρευνα που έγινε το 2012, όντως οι καταναλωτές, διαισθητικά αυτό καταλαβαίνουν. Η συντριπτική πλειοψηφία καταναλωτών του καφέ, ποθούν μια καθηλωτική εμπειρία, η οποία θα περιλαμβάνει ένα σύνθετο σύνολο συναισθημάτων, αισθήσεων και τελετουργίας. Αυτή η εμπειρία περιλαμβάνει, το αισθητικό πλαίσιο, την oπτική εμπειρία, τη γεύση και τέλος, την τόνωση από την καφεΐνη.

Κατανοώντας την πολιτιστική έννοια του καφέ, των προκαταλήψεων και των φαντασιώσεων του ανθρώπου γι ‘αυτόν, αλλά και τις προσδοκίες του καταναλωτή, καταλήγουμε ότι υπάρχουν δυο ειδών καταναλωτές:

# Αυτοί που πρώτα δοκιμάζουν και μετά αξιολογούν το προιόν

και

# Αυτοί που είναι σε κατάσταση Placebo, δλδ πριν δοκιμάσουν έχουν πιεί το καλύτερο καφέ της πόλης!

Brew Methods

Εκεί που σήμερα πίνετε τον καλύτερο καφέ, αύριο μπορεί να μην σας ικανοποιεί και το αντίθετο. Επομένως, το πιο σωστό είναι να κρίνετε τον κάθε επαγγελματία για αυτό που σας προσφέρει και αν αυτό είναι όντως ποιοτικό, μετά να τον κρίνετε για την σταθερότητα του και να είστε σκληροί μαζί του. Αυτό είναι που κάνει καλύτερο έναν barista και έναν χώρο που θέλει να λέει ότι σερβίρει ποιοτικό καφέ (και να συνεχίσει να έχει αυτή τη «φήμη”).

Iced Coffee

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s